lauantai 19. syyskuuta 2009

Tampereen RN ja tarkastuksia

Tänään olimme Artturiasisen kanssa kotikaupunkimme Tampereen rotunäyttelyssä sekä sopivasti samalle reissulle osuneella silmäpolvitarkastusreissulla. Näyttely oli kaiketi joku uusinta Porin näyttelystä, sillä erolla että Artun ja mun osat vaan oli tälläkertaa vaihtunut toisinpäin... no selitetääs nyt vähän... Arttu voitti suvereenisti kehänsä, se oli itseasiassa niin suvereeni että kukaan muu ei edes tullut sen kanssa samaan kehään. Mulla oli sentään muita koiria seurana kehässä eli ihan heittämällä oman kehän ykköspaikka ei tullut. Muihin kehiin meillä ei sentään ollut asiaa. Tuomarilla oli senverran tiukka linja että kummankin erittäin hyviin arvosteluihin ollaan kuulemma tyytyväisiä... siis noi humanoidit on, me oltais haluttu sentään jotain purtavaa palkinnoksi :).

Silmäpolvitarkastus meni siten että mulla on kuulemma tosi kireet silmät ja kirkkaat polvet, vai miten se meni? mmmm... no joka tapauksessa lekuri kehui kumpiakin ja saan harrastaa kuulemma agilityä! Arttulaisen simmut ja polvet tarkastettiin jo aikaisemmin, eli se ei päässyt tälläkertaa moikkaamaan Hakametsän eläinlääkäripalvelun kivaa henkilökuntaa. Eläinlääkärin aulassa Kävimme punnituksessa ja meikäläinen painoi sievät 7.5kg ja Arttuäijä 9.4kg. Lekurissa oli myös paljon tuttuja samalla asialla ja kaikkille muillekkin kuului hyvää :). Meillä oli myös agilityohjus klenin kanssa sellainen leikki että se huiskutti mulle kumpaakin etutassuaan istualtaan ja mä kävin antaan aina välillä pikku hammaspusun korvaan, ai että meillä ja ihmisillä oli hauskaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti