keskiviikko 2. syyskuuta 2009

Ekat agikisat

Mentiin jonnekkin Nokian perämettään jossa oli paljon bööniä odottamassa meikäläistä! Isäntä oli käsittänyt että me mentäis jotain agilityä pomppiin, mutta ideana oli että mä treffaan kaikkia ja isäntä pääsee pois kotitöistä. Se vei mua remmissä sinne agiradalle ja luuli että mä nyt muka lähtisin niitä esteitä pomppiin, kiipeen ja ties mitä... Turha luulo! Kun tuli meidän vuoro ja pääsin vapaalle niin pinkasin heti täysillä toiseen suuntaan, koska siellä maassa oli niiden böönien pisuviestit mua odottamassa. Ahhh.... että niitä oli paljon ja mitä viestejä!!!

On se isäntä ikävä tyyppi kun se haki mut sieltä yleisön ja niiden böönien seasta kolmesti kunnes se ymmärsi totella mua. Jotenkin se sai sovittua että me koitetaan myöhemmin sitä agilityäkin... tjoo no mentiin sitten uudestaan muiden jälkeen kun mä halusin näyttää että kyllä mä osaan hypätä, kiivetä ja vetää putket rullalle... meinaan että ne böönätkin meni niin miksen sitten minäkin. Ne muut koirat oli muuten jotain tosi kaukaisia sululaisia jotka eivät enään ymmärrä että ihmistä pitää kouluttaa eikä missäännimessä toisinpäin!

Sitä en sitten tiedä mitä ihmeen pisteitä ne meille antoi mutta niitä pojoja saatiin 15 ja piti mennä johonkin kolmospallille patsastelemaan. Palkinnoksi tuli ihme keppi jossa toisessa päässä on kuppi ja se ei maistu oikein miltään sekä vähän evästä.

Vois sitä uudelleenkin mennä, mutta jotenkin mun pitää kouluttaa tota isäntää lisää että se ymmärtää mistä niissä agitreffeissä oikein on kyse grrr.. P¤#&%! .. kele



Ihme romua ne ihmiset jaksaa kotiin kantaa.. onneksi tuli tota evästäkin!


Mitäs sä nyt vielä jaksat kuvata? Noita hikisukkia sovanpäällä vai?

6 kommenttia:

  1. Vähän huippua, onneksi olkoon! Mulla olisi mennyt pasmat sekaisin, jos olisin joutunut omaani roudaamaan kentälle useampaan otteeseen... Eli siis mun kannattaa alkaa henkisesti valmistautuun vastaavaan ;)

    VastaaPoista
  2. Hassu tilannehan se oli, mutta onneksi yleisö nauroi meidän säätämiselle ;), pääasia on että laitetaan porukka naurammaan! Ja aploditkin tuli kun vihdoin saimme radan suoritettua. Oikeastaa tässä ekassa kisassa oli ne kaikki elementit mikä tekee hommasta haastavan ja mielenkiintoisen. Tapahtu mitä vaan, niin aina oppii jotain uutta ja jos homma kääntyy vielä lopussa plussan puolelle, niin se on vain lisäbonusta!

    VastaaPoista
  3. Teillä on asenne kohdallaan :)

    VastaaPoista
  4. Hyvä Arttu!
    Vähänkö oot huippu!!! Saas nähdä mitä toi meidän kaksikko saa maanantaina aikaan :)

    VastaaPoista
  5. Onnea poikani!!! Sähän sälli oot <3
    t. Lotta

    VastaaPoista
  6. Mahtavaa, että jollain muulla on vastaavia ongelmia - meidän Jeppe karkasi myös startissa mimmien perään ekoissa kisoissa. Yleisön pyynnöstä otettiin uusiksi ja päästiin jopa radan puoliväliin, sen jälkeen tiet erosivat varttitunniksi... Meillä ei siis käynyt ihan yhtä hyvin, kun ei saatu edes tulosta ;-(

    VastaaPoista