keskiviikko 18. maaliskuuta 2009

Tampereen KV näyttely

Viikonloppuna veimme Nyytin kanssa meidän humanoidit kotikaupunkimme Tampereen kansainväliseen näyttelyyn. Puimme niille puhtaat farkut ja hieman siistimmät paidat päälle sekä käskimme pesemään kainalot ja harjaamaan hampaat.

Emäntä totteli kehässä ihan hyvin ja tuomarikin antoi kohtuulliset arvostelut. Kengät sillä oli kait hieman liian karvaiset, mutta muuten meni ihan mukavasti.

Isäntä ei oikein tahtonut totella tuomarin pöydän edessä ja mulla olikin täys työ että sain imuroitua maasta ne namit mitä jotku oli sinne meille jättänyt :p. Mukavasti meni ja taas me tultiin kolmosiksi. Ei toi mun isäntä vissiin pysty parempaan suoritukseen noissa kehissä vaikka eriä ja eh:ta tuleekin... kaippa mun pitää vielä vähän antaa sen kasvattaa vyötäröä ja lisätä treeniä, niin saadaan puristettua se paraskin suoritus jossainvaiheessa ulos.

Mainittakoon vielä että emäntä tuli Nyytin händläämänä kakkoseksi, joka oli ensikertalaiselle ihan hyvä saavutus. Mä olen kyllä emäntää aikaisemmin pyörittänyt näyttelykehässä, eli se varmaan vähän auttoi Nyytiä tuossa humanoidin händläämisessä. Alla pari kuvat sieltä paikapäältä, kiitos Joni "the japani" sedälle!


Nyttyrä ja emäntä


muuten hyvä, vetoketju ehkä vähän liikaa auki...


heitä isäntä yläfemma, hyvin se meni!


pikku hyppy tähän väliin ja sitten kotiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti